Hovimäki

Palautus

1. Hovimaki.fi verkkokaupassa on 14 päivän palautusoikeus.

2. Tuotteen/tuotteiden palautuksesta veloitetaan palautuskulu 6,90€ ja se huomioidaan hyvityksen yhteydessä.

3. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotetta ei voi, eikä sitä saa ottaa käyttöön.

4. Tuotepakkaus tulee avata varovaisesti ja siististi, siten, että myös se säilyy myyntikelpoisena. Kuluttajalla on oikeus kokeilla tuotetta, mutta ei ottaa sitä käyttöön ilman palautusoikeuden menettämistä. Palautettava tuleekin olla täysin myyntikelpoisessa kunnossa.

5. Määrätyillä tuotteilla ei ole lainkaan palautus- tai tilauksen peruutusoikeutta (mm. kaikki alennus- ja poistotuotteet, mittatilaustuotteet, erikoistilaustuotteet, alusasut jne.). Mikäli tuotteella ei ole palautusoikeutta, ilmoitetaan siitä tuotteen tuotetiedoissa.

6. Palauttamisesta on sovittava AINA etukäteen Hovimaki.fi asiakaspalvelun kanssa.

7. Ostohetkeksi katsotaan se päivä, jolloin paketti saapunut postiin tms. noudettavaksi. Asiakkaan velvollisuus on todistaa päivä, jolloin paketti on saapunut postiin, esimerkiksi postin kuitin avulla.

8. Jos poikkeustapauksessa hyväksymme myyntikelvottoman tuotteen tai muuten puutteellisen tuotteen palautuksen, veloitamme Hovimaki.fi käsittelykuluja 50% tuotteen hinnasta.

9. Tuotepalautukset aina:

- Alkuperäisessä paketissa.
- Mukana kopio kuitista/lähetteestä.
- Mukana takuu- ja palautuslomake täytettynä (tulee lähetyksen mukana).
- Viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.
- Emme lunasta maksamattomia luottopakettilähetyksiä (palautuksia tai takuukorjauksia). Mikäli haluat palauttaa tuotteen, tulee ensin ottaa yhteyttä Hovimaki.fi asiakaspalveluun: verkkokauppa@hovimaki.fi, josta saat ohjeet asiakaspalautuksen tekemistä varten.
- Kun palautat tuotteen, pakkaathan tuotteet huolellisesti.

10. Mikäli asiakas jättää paketin noutamatta, perimme lähetys- ja käsittelykuluja 20,00 €. Summa vastaa todellisia kuluja, joita noutamattoman lähetyksen käsittelystä aiheutuu yrityksellemme.

11. Tuotteen palautusoikeus on aina tuotekohtainen, eikä mahdollisesti toisen tuotteen toimituksen myöhästyminen oikeuta saamaan toiselle tuotteelle pidempää palautusaikaa.

12. Jos pakettisi on rikkoutunut jo saapuessaan, tarkista se välittömästi ja tee reklamaatio kuljetusyhtiöön (Posti tai Matkahuolto). Mikäli paketissa olevat tuotteet ovat vaurioituneet, ilmoita Hovimaki.fi asiakaspalveluun, jotta voimme sopia korvaavien tuotteiden lähetyksestä.

Nordea
Danske Bank
Osuuspankki
Ålandsbank
Handelsbanken
S-pankki
Aktia
POP pankki
Oma S-pankki
Visa
Mastercard
American Express
MobilePay
Paypal
Klarna tili
Klarna lasku